Skip directly to content

Sherry's photo 2010/08/31_02:59:57

Sherry's photo 2010/08/31_02:59:57
0
No votes yet
Posted by Sherry
18
Rating: 
0
No votes yet
Fans Photo Category: 

Comments

Matureone AKA Luvjaja's picture

Mmmmmmmmm!

Matureone AKA Luvjaja's picture

@Nik Nik u gonna get a sugar rush! LOL

Nik Nik - The Chosen One's picture

@Jah's Meal... LOL let me put it on the table 1st.... now its running down my arm.
@Sunshine....Mine too
@MatureOne .... yes a new name & we need to all agree on it.

@Jah.... stop the madness! You know what you are doing to us! Enough already!!!! Just come home to mama - LMAO

Matureone AKA Luvjaja's picture

I love when he does that little lean and puts it all out there with his voice! He definitely is feeling what he is singing. Love this man! Sexy is not descriptive enuff; we have to invent a new word Jaheim fans.

Sunshine_2's picture

He is so sexy. Brotha can wear anything and still look fine. @Nik Nik...chocolate is my favorite. LOL

@Sherry, thx for posting.

JAH'S MEAL's picture

OOH DADDY LOOKN GUD ENOUGH TO EAT!!!!!!(REAL TALK)
YUMMY! YUMMY! YUMMYYYYYYYYYYYY!!!!!
@NikNik while u lookn for a spoon i already dived in slurpin all up! ROTF

Nik Nik - The Chosen One's picture

OMG I had to come back again for another look!!!!

Nik Nik - The Chosen One's picture

OMG 3 scoops of chocolate... no whip cream or cherry needed!
Anyone have a spoon? Im going in.....

Pages

More Photos

Photos

Pages